dinsdag 29 april 2014

Japans snoep


Haayy,

Ik heb ong. een week geleden japans snoep bestelt bij mostcutest.nl, voor de mensen die niet weten wat dat is: japans snoep zijn candykits waar je alleen water aan toe hoeft te voegen en waar je dan met zakjes poeder je snoep maakt. Ik heb mijn snoep op mostcutest.nl bestelt, het is niet de goedkoopste website met japans snoep maar wel (als je in nederland woont) de snelste. Ik heb de : popin cookin sushi candy, de popin cookin fastfood hamburger set, de popin cookin icecream shop, de popin cookin donut, de popin cookin bento box, de popin cookin oekakie gummyland, de popin cookin dodotto octopus balls soda, en de popin cookin neru neru nerune soda. Natuurlijk zijn deze kits niet allemaal voor mij alleen maar gaan er ook een paar naar mijn vriendje.Waarschijnlijk zien jullie nog wel een artikel verschijnen over dit snoep als ik het ga maken.

Xxx ilse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten